Terug naar overzicht
  • Functiegroep

    Techniek

  • Opleidingsniveau

    MBO HBO

  • Plaats

    Ede

  • Gepubliceerd op

  • Organisatie

    Kiwatt

Beschrijving van de functie

  • Je legt en onderhoudt (sales)contacten met bestaande en nieuwe klanten.
  • Je herkent kansen in de markt en weet deze om te zetten in succesvolle samenwerkingen.
  • Je behaalt je omzetdoelstellingen en denkt strategisch mee over de groei van Kiwatt.
  • Je analyseert de behoeften van klanten en vertaalt deze naar innovatieve oplossingen.

Wie ben jij?

  • Je hebt technische affiniteit en een passie voor duurzaamheid.
  • MBO-4, HBO of WO werk- en denkniveau.
  • Een sterke commerciële drive en het talent om een netwerk op te bouwen én te onderhouden.
  • Interesse in de energiemarkt en kennis van onderwerpen zoals netcongestie en energieoplossingen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om klantbehoeften te doorgronden.
  • Drive om te groeien en uit te blinken in jouw vakgebied.

Bij wat voor organisatie kom je te werken?

Kiwatt is een Nederlandse energieopslag fabrikant. en bestaat sinds 2019 en groeit explosief in een markt die nooit stilstaat. De energietransitie brengt uitdagingen zoals netcongestie, en wij bieden slimme oplossingen met energieopslag als speerpunt. Van batterijoplossingen in combinatie met software: onze producten geven bedrijven grip op hun energieverbruik.

Wij geloven in innovatie, snelheid en samenwerking. Ons kantoor is een plek waar ideeën tot leven komen en waar je je talent maximaal kunt inzetten.

Reageren op de vacature

Wil je aan de slag bij Kiwatt als Support Engineer en het allerbeste uit jezelf halen? Laten we dan snel eens kennismaken.

Voor nadere informatie over de vacature kan je bellen naar 06-81903672 of mailen naar j.niessen@inqube.nl

LET OP: reageren kan t/m uiterlijk 25 december 2024.

Solliciteren

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures